Hola tengo un problema de mates con equaciones.
Un pal de telèfon té sota terra 2/7 parts de la seva longitud i la part exterior fa 8 metres.Quant mesura tot el pal?

2
Yo lo hubiese hecho en castellano ya que la mayoria solo hablaran en castellano
Ya pero el enunciado era en catalan

Respuestas

¡La mejor respuesta!
  • Usuario de Brainly
2014-01-23T17:12:26+01:00
Un pal de telèfon sota terra té 2/7 de la seva longitud sabent que la part exterior mesura 8 m calcular la longitud total del pal
 2/7 de quelcom que no sé és igual a 8 metres esbrinem el que no 
2/7 * x = 8 
x = 8 * 7/2
 x = 28 cm -> és la mesura total del pal 
comprovem 2/7 * 28 = 8 cm CQD
2014-01-23T17:38:47+01:00
2.285714286...m.      tienes que multiplicar el 2 por 8 y dividirlo entre 7