Respuestas

¡La mejor respuesta!
2013-05-28T21:34:08+02:00
                                                                  Què fa realment felices  les persones? 
 No totes les persones són iguals, per tant no a totes les persones, les fan felices les mateixes coses. Però hi ha una cosa que sí que fa felices totes les persones del món, l’amor. L’amor dóna felicitat a totes les persones, però la felicitat sempre va acompanyada de la tristor, encara que siguin totalment el contrari l’una de l’altra. La felicitat és un dels sentiments més bonics del món i la tristor un dels més lletjos del món. Per això un mateix ha de lluitar contra la tristesa i obrir les portes a la felicitat. La felicitat és com la recompensa de l’amor. L’amor té diferents formes d’expressar-se, hi ha: l’amor de la família, l’amor dels amics, l’amor d’un home o dona, l’amor de les paraules, l’amor de l’amabilitat, l’amor de la caritat, etc. El que és l’amor, no es pot explicar amb paraules, simplement el sents i no el pots parar, és incontrolable.
2013-05-28T21:34:09+02:00
Fes-la de l'estiu, les coses que t'agradaria fer i les que faràs:
Ja arriba el temps de no fer res, de prendre el sol a la platja, de seure a l'ombra d'una terrassa a beure alguna beguda fresca i mirar la gent que passa. És estiu.
Aquest any, m'hauria agradat anar a ... i veure ... Passejar per....
Però, com que .... m'hauré de conformar amb ....
O alguna cosa així.